Analýza digitálního obchodního trhu 2023 a přesný výhled – Amazon.com, JD.com, Alibaba, eBay

 

Zpráva představuje hloubkové hodnocení trhu digitálního obchodu včetně základních technologií, klíčových trendů, hnacích sil trhu, výzev, standardizace, regulačního prostředí, modelů nasazení, případových studií operátorů, příležitostí, budoucího plánu, hodnotového řetězce, profilů a strategií ekosystémových hráčů. . Zpráva také představuje SWOT analýzu a prognózu investic do digitálního obchodu od roku 2023 do roku 2029. Pozice hráčů na trhu usnadňuje srovnávání a poskytuje jasné pochopení současné pozice hráčů na trhu.

 (Až 30% sleva na tento přehled)

Kliknutím na odkaz získáte vzorovou kopii zprávy:

https://www.marketinsightsreports.com/reports/020111586023/global-digital-commerce-market-research-report-2023/inquiry?mode=700

Zpráva obsahuje analýzu PORTER, PESTEL a také možný vliv mikroekonomických tržních determinant. Externí a interní prvky, u kterých se očekává, že budou mít příznivý nebo negativní dopad na firmu, byly prozkoumány, což osobám s rozhodovací pravomocí poskytlo jasnou budoucí vizi odvětví. Výzkum také pomáhá pochopit dynamiku a strukturu trhu digitálního obchodu studiem tržních segmentů a předpovídáním velikosti trhu. Výzkum je průvodcem pro investory, protože zobrazuje konkurenční analýzu hlavních konkurentů na trhu digitálního obchodu podle produktu, ceny, finanční situace, produktového portfolia, plánů růstu a geografické přítomnosti.

Nejlepší společnosti : Amazon.com, JD.com, Alibaba, eBay, Rakuten, Groupon, ASOS.com,

Segmentace trhu:

Analýza podle typu

Business to Business

Business to Customer

Zákazník zákazníkovi

Obchod vládě

Analýza podle aplikace

Software jako servisní software

Software s otevřeným zdrojovým kódem

Geograficky je tato zpráva rozdělena do několika klíčových regionů, přičemž tržby, příjmy, podíl na trhu a míra růstu digitálního obchodu v těchto regionech zahrnují

– Severní Amerika (Spojené státy americké, Kanada)

– Evropa (Německo, Francie, Velká Británie, Itálie, Rusko)

– Asie a Tichomoří (Čína, Japonsko, Jižní Korea, jihovýchodní Asie, Indie, Austrálie, Tchaj-wan, Indonésie, Thajsko, Malajsie)

– Latinská Amerika (Mexiko, Brazílie, Kolumbie, Argentina)

-Blízký východ a Afrika (Turecko, Saúdská Arábie, Spojené arabské emiráty)

Klíčové výhody zprávy o průzkumu trhu digitálního obchodu :

– Zpráva poskytuje kvantitativní analýzu tržních segmentů, současných trendů, odhadů a dynamiky analýzy světového trhu digitálního obchodu od roku 2023 do roku 2029 s cílem identifikovat převládající příležitosti světového trhu digitálního obchodu.

– Průzkum trhu je nabízen spolu s informacemi spojenými s klíčovými faktory, omezeními a příležitostmi.

-Zdůrazňuje schopnost kupujících a dodavatelů umožnit zúčastněným stranám činit obchodní rozhodnutí zaměřená na zisk a posílit jejich síť dodavatelů a kupujících.

-Hloubková analýza segmentace světového digitálního obchodu pomáhá určit převládající tržní příležitosti.

-Velké země v každém regionu jsou mapovány podle jejich příspěvku k výnosům na globálním trhu.

-Umístění tržních hráčů usnadňuje benchmarking a poskytuje jasné pochopení současné pozice hráčů na trhu.

– Zpráva obsahuje analýzu regionálních i globálních trendů světového trhu, klíčových hráčů, tržních segmentů, aplikačních oblastí a strategií růstu trhu digitálního obchodu.

Projděte si popis zprávy a obsah:

https://www.marketinsightsreports.com/reports/020111586023/global-digital-commerce-market-research-report-2023?mode=700

Čím se tato zpráva liší?

COVID – Analýza dopadů – Zpráva obsahuje podrobnosti o dopadu pandemie na trh digitálního obchodu a dále informace o situaci před COVID. Tato zpráva navíc přináší výhody, pokud jde o vyhlídky na zotavení po COVID, měnící se požadavky spotřebitelů a získávání vzorů cenných pro společnosti zabývající se digitálním obchodem.

Analýza průmyslových trendů – Výzkum pokrývá současné trendy v oblasti digitálního obchodu, které jsou rozšířeny o související technologie a posuny v průmyslových procesech. Diskutuje se o rozsahu digitálních a průmyslových technologií s cílem pomoci klientským firmám porozumět výhodám a rizikům obsaženým ve světle tržních trendů.

Metriky udržitelnosti digitálního obchodu – Rostoucí obavy z výroby a spotřeby šetrné k životnímu prostředí se v tomto výzkumu posouvají na další úroveň, protože výzkum se zaměřuje na nové metody zajištění udržitelnosti. Tyto poznatky zahrnují iniciativy šetrné ke klimatu přijaté některými hráči v odvětví digitálního obchodu. Kromě toho jsou vyhodnocovány podrobnosti o vlivu výrobců na uhlíkovou stopu, aby si klienti uvědomili svůj příspěvek k cílům udržitelného rozvoje.

Obsah

1 Přehled trhu

1.1 Definice produktu a tržní charakteristiky

1.2 Velikost globálního trhu digitálního obchodu

1.3 Segmentace trhu

1.4 Globální makroekonomická analýza

1.5 SWOT analýza

  1. Dynamika trhu

2.1 Ovladače trhu

2.2 Tržní omezení a výzvy

2.3 Rozvíjející se trendy na trhu digitálního obchodu

2.4 Dopad COVID-19

2.4.1 Krátkodobý dopad

2.4.2 Dlouhodobý dopad

3 Hodnocení přidruženého odvětví

3.1 Analýza dodavatelského řetězce

3.2 Aktivní účastníci odvětví

3.2.1 Klíčoví distributoři/maloobchodníci

3.3 Alternativní analýza

3.4 Dopad Covid-19 z pohledu průmyslového řetězce

A více…

Kup nyní @

https://www.marketinsightsreports.com/report/purchase/020111586023?mode=su?mode=700

Doplňkové služby: –

-Kromě seznamu zemí a společností uvedených ve studii si klienti mohou seznam upravit podle svých specifikovaných požadavků.

-Nabízíme 20% bezplatnou politiku přizpůsobení; klienti nás mohou požádat o zprávu šitou na míru po zvážení svých požadavků. Jakékoli úpravy však budou dokončeny po rychlé kontrole proveditelnosti.

Kontaktujte nás:

Irfan Tamboli (vedoucí prodeje) – Zprávy o statistikách trhu

Telefon: + 1704 266 3234 | +91-750-707-8687

sales@marketinsightsreports.com | irfan@marketinsightsreports.com

 

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *