Zpráva představuje hloubkové hodnocení trhu digitálního obchodu včetně základních technologií, klíčových trendů, hnacích sil trhu, výzev, standardizace, regulačního prostředí, modelů nasazení, případových studií operátorů, příležitostí, budoucího plánu, hodnotového řetězce, profilů a strategií ekosystémových hráčů. . Zpráva také představuje SWOT analýzu a prognózu investic do digitálního obchodu od roku 2023 do roku 2029. Pozice hráčů na trhu usnadňuje srovnávání a poskytuje jasné pochopení současné pozice hráčů na trhu.
(Až 30% sleva na tento přehled)
Kliknutím na odkaz získáte vzorovou kopii zprávy:
Zpráva obsahuje analýzu PORTER, PESTEL a také možný vliv mikroekonomických tržních determinant. Externí a interní prvky, u kterých se očekává, že budou mít příznivý nebo negativní dopad na firmu, byly prozkoumány, což osobám s rozhodovací pravomocí poskytlo jasnou budoucí vizi odvětví. Výzkum také pomáhá pochopit dynamiku a strukturu trhu digitálního obchodu studiem tržních segmentů a předpovídáním velikosti trhu. Výzkum je průvodcem pro investory, protože zobrazuje konkurenční analýzu hlavních konkurentů na trhu digitálního obchodu podle produktu, ceny, finanční situace, produktového portfolia, plánů růstu a geografické přítomnosti.
Nejlepší společnosti : Amazon.com, JD.com, Alibaba, eBay, Rakuten, Groupon, ASOS.com,
Segmentace trhu:
Analýza podle typu
Business to Business
Business to Customer
Zákazník zákazníkovi
Obchod vládě
Analýza podle aplikace
Software jako servisní software
Software s otevřeným zdrojovým kódem
Geograficky je tato zpráva rozdělena do několika klíčových regionů, přičemž tržby, příjmy, podíl na trhu a míra růstu digitálního obchodu v těchto regionech zahrnují
– Severní Amerika (Spojené státy americké, Kanada)
– Evropa (Německo, Francie, Velká Británie, Itálie, Rusko)
– Asie a Tichomoří (Čína, Japonsko, Jižní Korea, jihovýchodní Asie, Indie, Austrálie, Tchaj-wan, Indonésie, Thajsko, Malajsie)
– Latinská Amerika (Mexiko, Brazílie, Kolumbie, Argentina)
-Blízký východ a Afrika (Turecko, Saúdská Arábie, Spojené arabské emiráty)
Klíčové výhody zprávy o průzkumu trhu digitálního obchodu :
– Zpráva poskytuje kvantitativní analýzu tržních segmentů, současných trendů, odhadů a dynamiky analýzy světového trhu digitálního obchodu od roku 2023 do roku 2029 s cílem identifikovat převládající příležitosti světového trhu digitálního obchodu.
– Průzkum trhu je nabízen spolu s informacemi spojenými s klíčovými faktory, omezeními a příležitostmi.
-Zdůrazňuje schopnost kupujících a dodavatelů umožnit zúčastněným stranám činit obchodní rozhodnutí zaměřená na zisk a posílit jejich síť dodavatelů a kupujících.
-Hloubková analýza segmentace světového digitálního obchodu pomáhá určit převládající tržní příležitosti.
-Velké země v každém regionu jsou mapovány podle jejich příspěvku k výnosům na globálním trhu.
-Umístění tržních hráčů usnadňuje benchmarking a poskytuje jasné pochopení současné pozice hráčů na trhu.
– Zpráva obsahuje analýzu regionálních i globálních trendů světového trhu, klíčových hráčů, tržních segmentů, aplikačních oblastí a strategií růstu trhu digitálního obchodu.
Projděte si popis zprávy a obsah:
Čím se tato zpráva liší?
– COVID – Analýza dopadů – Zpráva obsahuje podrobnosti o dopadu pandemie na trh digitálního obchodu a dále informace o situaci před COVID. Tato zpráva navíc přináší výhody, pokud jde o vyhlídky na zotavení po COVID, měnící se požadavky spotřebitelů a získávání vzorů cenných pro společnosti zabývající se digitálním obchodem.
– Analýza průmyslových trendů – Výzkum pokrývá současné trendy v oblasti digitálního obchodu, které jsou rozšířeny o související technologie a posuny v průmyslových procesech. Diskutuje se o rozsahu digitálních a průmyslových technologií s cílem pomoci klientským firmám porozumět výhodám a rizikům obsaženým ve světle tržních trendů.
– Metriky udržitelnosti digitálního obchodu – Rostoucí obavy z výroby a spotřeby šetrné k životnímu prostředí se v tomto výzkumu posouvají na další úroveň, protože výzkum se zaměřuje na nové metody zajištění udržitelnosti. Tyto poznatky zahrnují iniciativy šetrné ke klimatu přijaté některými hráči v odvětví digitálního obchodu. Kromě toho jsou vyhodnocovány podrobnosti o vlivu výrobců na uhlíkovou stopu, aby si klienti uvědomili svůj příspěvek k cílům udržitelného rozvoje.
Obsah
1 Přehled trhu
1.1 Definice produktu a tržní charakteristiky
1.2 Velikost globálního trhu digitálního obchodu
1.3 Segmentace trhu
1.4 Globální makroekonomická analýza
1.5 SWOT analýza
- Dynamika trhu
2.1 Ovladače trhu
2.2 Tržní omezení a výzvy
2.3 Rozvíjející se trendy na trhu digitálního obchodu
2.4 Dopad COVID-19
2.4.1 Krátkodobý dopad
2.4.2 Dlouhodobý dopad
3 Hodnocení přidruženého odvětví
3.1 Analýza dodavatelského řetězce
3.2 Aktivní účastníci odvětví
3.2.1 Klíčoví distributoři/maloobchodníci
3.3 Alternativní analýza
3.4 Dopad Covid-19 z pohledu průmyslového řetězce
A více…
Kup nyní @
https://www.marketinsightsreports.com/report/purchase/020111586023?mode=su?mode=700
Doplňkové služby: –
-Kromě seznamu zemí a společností uvedených ve studii si klienti mohou seznam upravit podle svých specifikovaných požadavků.
-Nabízíme 20% bezplatnou politiku přizpůsobení; klienti nás mohou požádat o zprávu šitou na míru po zvážení svých požadavků. Jakékoli úpravy však budou dokončeny po rychlé kontrole proveditelnosti.
Kontaktujte nás:
Irfan Tamboli (vedoucí prodeje) – Zprávy o statistikách trhu
Telefon: + 1704 266 3234 | +91-750-707-8687
sales@marketinsightsreports.com | irfan@marketinsightsreports.com